Kraljica Elizabeta II Zadnja volja je v javnost pricurljala, ko se pripravlja na odstop kot suverena, poroča en tabloid ta teden. Gossip Cop je pogledal v zgodbo. Tukaj smo našli.



Članek v zadnji številki časopisa Nova ideja z naslovom 'KRALJICA BO UDELA: Kdo bo dobil kaj?' trdi, da je družina 'v krizi, saj njeno veličanstvo namerava odstopiti.' Nato v resničnem tabloidnem načinu pride drobni tisk - ali v tem primeru preostala zgodba. Izkaže se za precej nezanimivo zgodbo, ki je komajda vredna novic.



tim mcgraw ločitev vera hrib

V članku nikjer v njeni oporoki ni omenjeno 'kdo bo kaj dobil'. Namesto tega gre zgolj za vsakdanjo zgodbo o tem, kako se kraljica Elizabeta in princ Filip izolirata na gradu Windsor - dejstvo, o katerem javnost ve že tri mesece. V poskusu, da bi bralce prevaral, da gre za nekaj pomembnega, tabloid citira tako imenovanega 'palačnega insajderja', ki pravi: 'Nismo odpovedali gomile zarok, toda trenutno v dnevnik njenega veličanstva nič ne gre.'

Od tam naprej so neumna zgodba večinoma dobro znana dejstva in divje domneve o tem, kdaj in če se bo kraljica vrnila k običajnim nalogam. Pri svojih 94 letih je kraljica posameznik z visokim tveganjem, zato je verjetno, da bo nekaj časa zunaj javnosti. To je komaj novica.



kdaj ynw melly pride ven

Naslov članka nakazuje, da odstopa z mesta kraljice. Ni in še enkrat, ni nobenih trditev, da je v zgodbi. Lažni članek je najslabša vrsta vabe in preklopa, kjer je tudi vrh naslova o njeni volji fantazija. Čeprav članek res omenja voljo, je to iz povsem drugega zornega kota. Vpraša, kje se hrani oporoka. Resno, ta članek je tako neumen, da si ni vzel časa Gossip Cop da ga popolnoma razkrijemo kot izgubo časa.

Ta posebni tabloid ima grozno zgodovino, ko je s to taktiko privabil bralce z nenavadnimi naslovi in ​​nato objavil zgodbo, ki niti ne poskuša podkrepiti divjih trditev. Marca je revija to trdila Na prestol sta stopila princ William in Kate Middleton med pandemijo koronavirusa na svoji platnici. Kot ste morda že slutili, ni bilo resnice v tem naslovu. To ni bilo nič drugega kot povzetek najnovejših kraljevskih novic in kraljice Elizabete, ki je šla v izolacijo na grad Windsor, kot Gossip Cop pojasnil takrat.

Februarja je tabloid na svoji naslovnici zatrdil, da Princ Harry in Meghan Markle sta se ločila . Palača jo je celo potrdila, piše v naslovu. Papirjev za ločitev ni in tako kot kraljičina oporoka pravzaprav nič ni bilo 'potrjeno'. Namesto tega članek porabi veliko odstavkov, razmišljajoč, kaj bi se zgodilo, če bi se vojvoda in vojvodinja Susseška ločila. Res je sramotno. Gossip Cop bo še naprej pozival tabloid za lažno poročanje.