Meghan Markle se ni priključil Matt Lauer , v nasprotju z novo zgodbo o naslovnici tabloida. Gossip Cop je izključno potrdil, da trditve 100-odstotno ne držijo. Zdi se, da je bila revija, ki je objavila to poročilo, celo opozorjena, da je napačna.



Nova naslovnica National Enquirer lažno napoveduje, 'Meghan & Matt's Secret Dressing Room Hook-Up!' Spremna zgodba izrecno trdi, čeprav nepravilno, da je bil Markle po nastopu v oddaji 'Danes' leta 2016 'ujet v garderobi' z Lauerjem. Tako imenovani 'vir' neresnično trdi, da je revija za tračeve 'Med njima se je nekaj dogajalo.'



Ta vprašljiva insajderka v publikaciji še naprej bruha neumnosti o tem, kako sta Markle in Lauer 'skupaj izginila' (nista) in kako jo je 'vsaj dvakrat' sprejel v svojo pisarno z zaprtimi vrati (ni). V članku je tudi smešno naveden strokovnjak za govorico telesa, ki Lauerja nesmiselno sramoti, ker naj bi se Marklevega komolca dotaknil na kameri, in ga primerja z otipavanjem prsnega koša.

Trgovina meni, da je to 'priklopna bomba', in napačno trdi, da je 'Meganine načrte za poroko' s princom Harryjem ponesla v 'kaos'. Trdijo celo, da je bil princ Harry 'pretresan na [svoj] poročni večer'. Poroka je oddaljena približno tri mesece, toda tabloid v supermarketih neumno trdi, da bo velik dogodek 'zdaj v senci'. Pravzaprav ne bo, saj so te navedbe napačne. In kot jasen pokazatelj revija dejansko ne ve, o čem govori, ponavlja že razkrite trditve o tem Kraljica Elizabeta daje Markle 'kraljevsko preobrazbo'.



Iskreno povedano, zdi se, da je prodajalna izmislila to izmišljeno pripoved o 'zasvojenosti' med Lauerjem in Marklejem preprosto zato, ker sproženo sidro 'Today' je bilo obtoženo spolnih zlorab . Toda nobena ugledna publikacija ni nikoli trdila, da je bilo Markle neprimerno vedenje. In vodilni rezultati spletnega iskanja njihovih imen skupaj ne prinašajo niti Marklevih nastopov v oddaji 'Danes', ampak dejstvo, da sta oba Markle in Lauer sta se uvrstila na Googlov seznam najbolj iskanih ljudi leta 2017 .

The National Enquirer je zdaj na najbolj senzacionalen, pogumen in neresničen način združil dve najbolj priljubljeni temi. Pustiti Gossip Cop ponovite: Zgodba naslovnice tabloida je napačna. In medtem ko revija napoveduje celoten članek o neimenovanih virih, smo se za uradni komentar obrnili na palačo Kensington. Ekskluzivno so nam povedali, da je odvetnik Kensingtonske palače stopil v stik z revijo, da bi izrazil zaskrbljenost zaradi njenega netočnega poročila, vendar se je poslovalnica vseeno odločila, da bo objavila svoje neusmiljene zahtevke. Kraljevski insajder je celo drvel v ozadju Gossip Cop o pravnih posledicah za revijo.

Naša razsodba

Gossip Cop je ugotovil, da je ta zgodba popolnoma napačna.